יזן פלאח : איבדנו ביום קשה זה את היקר מכולם, אחייני יזן פלאח.

מנהיג העדה הדרוזית טריף ספד לפלאח: סובביו של פלאח מספרים על נער חייכן וחברותי שלא פספס . סלאם, אחותו של יזן פלאח, נכנסה אתמול לבית המשפחה, זמן קצר לאחר הפיגוע בחדרה ועוד לפני שנודע כי אחיה נרצח, וסיפרה כי חברה אמרה לה להתקשר . הלוחם שנרצח בפיגוע בחדרה התעקש להיות במשמר הגבול. בן דודו סארי פלאח, לשעבר במכבי חיפה, נפרד:

הוא נרצח על ידי קיצונים . 6ebgqkjzv5vtpm
6ebgqkjzv5vtpm from pbs.twimg.com
הלוחם שנרצח בפיגוע בחדרה התעקש להיות במשמר הגבול. משפחתו של יזן צפתה בשידורים מזירת הפיגוע כשלפתע אביו התקשר להתריע שבנו נמצא בחדרה ולא עונה לטלפונים. הפיגוע נעשה על ידי מחבלים שהזדהו עם ארגון הטרור דאעש. מנהיג העדה הדרוזית שייח טריף: יזן פלאח זל, בן 19, הותיר אחריו הורים ואחות. אלפים השתתפו בהלוויות של יזן פלאח, בן 19 מכסרא סמיע, ושל שיראל אבוקרט, בת 19 מנתניה. הוא נרצח על ידי קיצונים . יזן סיכן את חייו מדי יום.

סלאם, אחותו של יזן פלאח, נכנסה אתמול לבית המשפחה, זמן קצר לאחר הפיגוע בחדרה ועוד לפני שנודע כי אחיה נרצח, וסיפרה כי חברה אמרה לה להתקשר .

יזן פלאח זל, בן 19, הותיר אחריו הורים ואחות. אחיין יקר, קשה לי עם לכתך. הלוחם שנרצח בפיגוע בחדרה התעקש להיות במשמר הגבול. הפיגוע נעשה על ידי מחבלים שהזדהו עם ארגון הטרור דאעש. אני רוצה את הבת שלי, . אלפים ליוו אותו בדרכו האחרונה. סובביו של פלאח מספרים על נער חייכן וחברותי שלא פספס . משפחתו של יזן צפתה בשידורים מזירת הפיגוע כשלפתע אביו התקשר להתריע שבנו נמצא בחדרה ולא עונה לטלפונים. יזן היה לוחם מגב ובן יחיד להוריו. איבדנו ביום קשה זה את היקר מכולם, אחייני יזן פלאח. בן דודו סארי פלאח, לשעבר במכבי חיפה, נפרד: מנהיג העדה הדרוזית טריף ספד לפלאח: יזן פאלח הוא לוחם המגב שנרצח באכזריות בפיגוע הקשה אמש בחדרה, לצד חברתו לשירות שיראל אבוקרט היד .

דודו של יזן, לואי פלאח, רשם בעמוד הפייסבוק שלו: הלוחם שנרצח בפיגוע בחדרה התעקש להיות במשמר הגבול. הלוחמים יזן פלאח ושיראל אבוקרט זל נהרגו. סלאם, אחותו של יזן פלאח, נכנסה אתמול לבית המשפחה, זמן קצר לאחר הפיגוע בחדרה ועוד לפני שנודע כי אחיה נרצח, וסיפרה כי חברה אמרה לה להתקשר . איבדנו ביום קשה זה את היקר מכולם, אחייני יזן פלאח.

איבדנו ביום קשה זה את היקר מכולם, אחייני יזן פלאח. Cufpu3o4jwjmam
Cufpu3o4jwjmam from images1.ynet.co.il
הלוחם שנרצח בפיגוע בחדרה התעקש להיות במשמר הגבול. יזן פאלח הוא לוחם המגב שנרצח באכזריות בפיגוע הקשה אמש בחדרה, לצד חברתו לשירות שיראל אבוקרט היד . סובביו של פלאח מספרים על נער חייכן וחברותי שלא פספס . מנהיג העדה הדרוזית טריף ספד לפלאח: הלוחמים יזן פלאח ושיראל אבוקרט זל נהרגו. אלפים ליוו אותו בדרכו האחרונה. בן דודו סארי פלאח, לשעבר במכבי חיפה, נפרד: הוא נרצח על ידי קיצונים .

הפיגוע נעשה על ידי מחבלים שהזדהו עם ארגון הטרור דאעש.

אלפים השתתפו בהלוויות של יזן פלאח, בן 19 מכסרא סמיע, ושל שיראל אבוקרט, בת 19 מנתניה. מנהיג העדה הדרוזית שייח טריף: הפיגוע נעשה על ידי מחבלים שהזדהו עם ארגון הטרור דאעש. יזן היה לוחם מגב ובן יחיד להוריו. איבדנו ביום קשה זה את היקר מכולם, אחייני יזן פלאח. יזן פלאח זל, בן 19, הותיר אחריו הורים ואחות. יזן סיכן את חייו מדי יום. אחיין יקר, קשה לי עם לכתך. הוא נרצח על ידי קיצונים . אלפים ליוו אותו בדרכו האחרונה. אלפים הגיעו להלוויות רשט יזן פלאח ורשט שיראל אבוקרט, שנרצחו בפיגוע בחדרה אתמול (ראשון). דודו של יזן, לואי פלאח, רשם בעמוד הפייסבוק שלו: יזן פאלח הוא לוחם המגב שנרצח באכזריות בפיגוע הקשה אמש בחדרה, לצד חברתו לשירות שיראל אבוקרט היד .

אלפים הגיעו להלוויות רשט יזן פלאח ורשט שיראל אבוקרט, שנרצחו בפיגוע בחדרה אתמול (ראשון). יזן פלאח זל, בן 19, הותיר אחריו הורים ואחות. סובביו של פלאח מספרים על נער חייכן וחברותי שלא פספס . יזן היה לוחם מגב ובן יחיד להוריו. סלאם, אחותו של יזן פלאח, נכנסה אתמול לבית המשפחה, זמן קצר לאחר הפיגוע בחדרה ועוד לפני שנודע כי אחיה נרצח, וסיפרה כי חברה אמרה לה להתקשר .

יזן פאלח הוא לוחם המגב שנרצח באכזריות בפיגוע הקשה אמש בחדרה, לצד חברתו לשירות שיראל אבוקרט היד . Bes43dbe2yvswm
Bes43dbe2yvswm from www.israelhayom.co.il
אני רוצה את הבת שלי, . מנהיג העדה הדרוזית טריף ספד לפלאח: משפחתו של יזן צפתה בשידורים מזירת הפיגוע כשלפתע אביו התקשר להתריע שבנו נמצא בחדרה ולא עונה לטלפונים. יזן היה לוחם מגב ובן יחיד להוריו. איבדנו ביום קשה זה את היקר מכולם, אחייני יזן פלאח. הוא נרצח על ידי קיצונים . יזן פאלח הוא לוחם המגב שנרצח באכזריות בפיגוע הקשה אמש בחדרה, לצד חברתו לשירות שיראל אבוקרט היד . דודו של יזן, לואי פלאח, רשם בעמוד הפייסבוק שלו:

יזן היה לוחם מגב ובן יחיד להוריו.

דודו של יזן, לואי פלאח, רשם בעמוד הפייסבוק שלו: אחיין יקר, קשה לי עם לכתך. הוא נרצח על ידי קיצונים . משפחתו של יזן צפתה בשידורים מזירת הפיגוע כשלפתע אביו התקשר להתריע שבנו נמצא בחדרה ולא עונה לטלפונים. הלוחם שנרצח בפיגוע בחדרה התעקש להיות במשמר הגבול. אלפים הגיעו להלוויות רשט יזן פלאח ורשט שיראל אבוקרט, שנרצחו בפיגוע בחדרה אתמול (ראשון). הפיגוע נעשה על ידי מחבלים שהזדהו עם ארגון הטרור דאעש. מנהיג העדה הדרוזית טריף ספד לפלאח: יזן פאלח הוא לוחם המגב שנרצח באכזריות בפיגוע הקשה אמש בחדרה, לצד חברתו לשירות שיראל אבוקרט היד . איבדנו ביום קשה זה את היקר מכולם, אחייני יזן פלאח. אלפים השתתפו בהלוויות של יזן פלאח, בן 19 מכסרא סמיע, ושל שיראל אבוקרט, בת 19 מנתניה. אני רוצה את הבת שלי, . מנהיג העדה הדרוזית שייח טריף:

יזן פלאח : איבדנו ביום קשה זה את היקר מכולם, אחייני יזן פלאח.. מנהיג העדה הדרוזית שייח טריף: אלפים הגיעו להלוויות רשט יזן פלאח ורשט שיראל אבוקרט, שנרצחו בפיגוע בחדרה אתמול (ראשון). הלוחמים יזן פלאח ושיראל אבוקרט זל נהרגו. דודו של יזן, לואי פלאח, רשם בעמוד הפייסבוק שלו: אחיין יקר, קשה לי עם לכתך.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook